флаг

Новини

У минулому році до райдержадміністрації від громадян надійшло 236 звернень
Чернігівська районна державна адміністрація, організовуючи роботу з розгляду звернень громадян, керується у своїй діяльності діючими законодавчими актами із дотриманням їх вимог.

На особистих та особистих виїзних прийомах громадян розглянуто 179 звернень (у 2013 – 205), зокрема, головою райдержадміністрації Лісняком О.Ф. – 42 - 23,4% (2013 – 89), першим заступником голови райдержадміністрації Сапальовим В.В. – 51 - 28,4% (2013 – 26), заступником голови райдержадміністрації Маничем В.О. – 38 - 21,2% (2013 – 26), керівником апарату райдержадміністрації Логвиненко В.Н. – 48 - 27% (2013 – 40).

Протягом 2014 року відбулося 10 (із запланованих 10) Єдиних днів прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Надійшло 6 звернень, розглянуто 7 питань. На всі питання надані аргументовані відповіді, роз’яснення.

Щокварталу в райдержадміністрації проводяться прямі «гарячі» телефонні лінії керівництвом райдержадміністрації. Усього на гарячі телефонні лінії звернулося 13 громадян, розглянуто 26 питань. Основна тематика питань – аграрна політика (надання земельної ділянки та оформлення проекту на земельну ділянку), соціальний захист населення (надання матеріальної допомоги для придбання твердого палива та оформлення документів для отримання допомоги переселенцям із зони АТО), благоустрій, медичне обслуговування та житлово-комунальне господарство. З кожного питання надані відповідні роз’яснення.

У райдержадміністрації протягом 2014 року постійно працював телефон довіри – 9 16 19. За звітний період звернень не надходило.

Протягом 2014 року до райдержадміністрації надійшло 236 звернення (2013 – 245). Зменшення звернень виникло у зв’язку із кадровими змінами керівництва району (скорочення одного заступника та звільнення голови райдержадміністрації). Письмових звернень надійшло до райдержадміністрації 57 (2013 - 40), із них 7 неодноразових. Дублетних 2 (2013 - 0). Від вищих органів влади надійшло 28 (2013 - 14) звернень, а саме: 5 (2013 – 4) з Адміністрації Президента України, 1 (2013 - 3) – із Секретаріату Кабінету Міністрів України, 3 (2013 - 0) з Апарату Верховної Ради України, 19 (2013 - 7) – з облдержадміністрації. Колективних звернень надійшло 14 (2013 - 25), повторних - 19 (2013 - 12).

Протягом звітного періоду райдержадміністрацією розглянуто 258 питань, порушених у зверненнях громадян (2013 - 271). На І місці з основної тематики звернень є питання аграрної політики та земельних відносин – 59 - 24% (2013 - 40) та житлової політики 33 - 13% (2013 - 30), бо район є агропромисловим. На ІІ місці – звернення щодо роботи комунального господарства 41 - 16% (2013 – 40), щодо праці та заробітної плати 23 - 9% (2013 – 24), на ІІІ – звернення з питань соціального захисту 20 - 8% (2013 - 40), з питань охорони здоров’я – 7 - 3% (2013-10). 70 - 27% (2013 - 66) звернень становлять інші питання.

Основний контингент громадян, які звертаються до РДА – пенсіонери, діти війни, ветерани праці, безробітні, інваліди загального захворювання, багатодітні родини.

На всі звернення надані роз’яснення, письмові відповіді, вирішено позитивно 10 - 4% (2013 - 14), на 226 – 96% звернень надані обґрунтовані роз’яснення (2013 - 231).

Станом на 01.01.2015 року надійшло 48 (2013 – 21) звернень з Урядової "гарячої" лінії, перенаправлені облдержадміністрацією, які зареєстровані контрольно-реєстраційними картками в автоматизованій системі "Optima-WorkFlow″, у зв»язку з чим спостерігається тенденція збільшення звернень, що виникла в наслідок несприятливих погодних умов на початку року та надходженням анонімних звернень. Вирішено позитивно 7 - 14% звернень на Урядову гарячу лінію: питання комунального господарства, надання матеріальної допомоги та забезпечення медичними препаратами, а на інші звернення надані роз’яснення.

Проаналізувавши надходження звернень на Урядову гарячу лінію до Чернігівської районної державної адміністрації, бачимо, що здебільшого звертаються одні й ті ж громадяни з питань, на які раніше вже було надано роз’яснення (приміром, щодо надання матеріальної допомоги на оздоровлення, виплата авансу працівникам школи та виплати коштів за оренду земельної ділянки (паю).

Усього протягом 2014 року надійшло 48 (2013 – 21) звернень.

У Чернігівській районній державній адміністрації з 19.09.2011 року розміщена і функціонує у фойє першого поверху адміністративної будівлі спеціальна скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої влади та місцевого самоврядування. Звернень до скриньки не надходило. Найактуальнішим питанням на сьогодні є питання газифікації району, водопостачання, освітлення території району, ремонт доріг.

Отже, організація роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській райдержадміністрації перебуває на постійному контролі і спрямована на інтереси та потреби населення, але структурним підрозділам райдержадміністрації, підприємствам та організаціям, органам місцевого самоврядування необхідно сприяти покращенню вирішення нагальних проблем населення на відповідній території та дільниці роботи.

Загальний відділ апарату районної державної адміністрації