флаг

Новини

Підприємців закликають звертатись у чат підтримки під час карантину

Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram (http://t.me/diaGovernment_bot)  та Viber (viber://pa?chatURI=dia_bot).  

- Через карантин багато бізнесів переживають скрутні часи. Форс-мажорні обставини змінюють кардинально умови ведення бізнесу. У підприємців накопичується величезна кількість критично важливих запитань. Щоб допомогти їм вижити в кризу, працює чат підтримки підприємців. Ми спільно з Урядовим контактним центром оперативно консультуємо та надаємо відповіді на ті питання, які хвилюють бізнес сьогодні, — підкреслив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту — до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу.

- Ми вже отримуємо в чат підтримки підприємців безліч запитань, пов’язаних із діяльністю бізнесу в період карантину — як сплачувати податки під час карантину, як регулювати трудові відносини з працівниками, чи зобов’язаний роботодавець виплачувати заробітну плату працівникам за період карантину. Хочу запевнити, що підприємці не залишаться сам на сам зі своїми проблемами в цей непростий період, — наголосила заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан. 

Чат підтримки підприємців почав працювати ще в грудні 2019 року і особливо стане корисним підприємцям зараз – в період карантину і діючих обмежень на здійснення діяльності.

Перш ніж безпосередньо звертатись із запитаннями до чату підтримки, Мінцифри рекомендує ознайомитися із відповідями на найбільш поширені запитання. Зокрема, як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками та підтримка платників податку під час карантину (https://bit.ly/3dlztrT).

 

За матеріалами Урядового порталу