флаг

Новини

Рекомендації та застереження при догляді  за особами,які потребують піклування та догляду (одиноких) для працівників соц.допомоги

Для працівника установи, організації, яка обслуговує одиноких людей

  1. Дотримуватися правил особистої гігієни ( миття рук, обробка антисептиком) при відвідуванні підопічних.

ВАЖЛИВО !!!! Не відвідувати підопічних, якщо у Вас симптоми застуди. Про своє захворювання повідомити керівника закладу для вирішення питання щодо вашої заміни.

  1. Пояснити підопічним ситуацію, яка склалася у Країні та про введення карантинних заходів, а саме: про необхідність залишатися вдома, необхідність обмеження спілкування з рідними, знайомими, сусідами, особливо особам групи ризику. Необхідності не відвідувати культурно масових заходів (гуртків, спільнот, тощо) Довести до відома, що переважна більшість установ та організацій обмежили свою роботу та перейшли на он-лайн обслуговування, ринки припинили свою роботу, громадський транспорт працює у обмеженому режимі.
  2. Мати телефон сімейного лікаря, який обслуговує підопічного, для координації, консультації та вирішення питань стосовно здоров’я підопічного. (визначення питань щодо «маршруту пацієнта» на випадок виявлення симптомів гострих респіраторних захворювань або у разі гострого порушення стану здоров’я , загострення хронічних станів тощо). !!!!У разі необхідності невідкладної медичної допомоги необхідно викликати швидку медичну допомогу.
  3. З’ясовувати наміри підопічного у найближчий час відвідати заклади охорони здоров’я (погіршення самопочуття, загострення соматичних захворювань, планові відвідування для оформлення на стаціонарне лікування, тощо). Уразі виникнення вищевказаного питання необхідна консультація сімейного лікаря, з метою визначення «маршруту» підопічного до закладу охорони здоров’я, ризиків та мінімізації перебування пацієнта у чергах.
  4. З’ясовувати наміри підопічного щодо відвідування установ, організацій (установ соціального захисту, відділення поштового зв’язку, банку, інші установи, організації) з тих чи інших питань. Допомогти підопічному з’ясувати графік роботи установи (організації), яку збирається відвідати підопічний та правила прийому громадян в умовах введення карантину, зателефонувавши в установу (організацію) або отримавши інформацію через інтернетсайт установи. Разом із підопічним визначити «критичність питання», можливість його відтермінування. Перевага надається вирішенню питання, яке склалося у он-лайн режимі, або відтермінуванні.
  5. Пояснити підопічному Рекомендації для уникненя інфікування COVID-19 (миття рук, правил кашльового етикету, необхідності використання антисептиків).
  6. У разі виявлення у підопічного симптомів гострого респіраторного захворювання негайно інформувати сімейного лікаря. У разі критичної ситуації викликати швидку медичну допомогу.