флаг

Новини

Працівники філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» обговорили програму розвитку на п’ять років

Голова облдержадміністрації Костянтин Бриль, а також директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Микола Кужавський; в. о. директора Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури ОДА Марина Барановська, керівництво та фахівці обговорили програму розвитку філії «Придніпровська залізниця» на п’ять  років. Захід відбувся під час зустрічі із залізничниками Пологівського вузла на ст. Пологи в рамках робочої поїздки очільника регіону дільницями регіональної філії «Придніпровська залізниця».

За словами директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Миколи Кужавського, програма міститиме пропозиції кожного структурного підрозділу щодо пріоритетів розвитку підприємства та оптимальних шляхів їх реалізації. Найближчим часом планується масштабна інвентаризація, а також реалізація визначених пріоритетів та перспективних завдань на найближчі роки.

Костянтин Бриль зазначив, що під час засідання Ради регіонального розвитку запоріжці говорили про розвиток області та України в цілому. І залізниця - не виключення. Сьогодні українська промисловість зробила чималий крок для віддалення від залежності від РФ. Перевезення вантажів є дуже важливим напрямком, який потрібно розвивати. Активна робота також триватиме щодо розвитку пасажироперевезень.

Ще однією важливою темою обговорення стало питання протидії крадіжкам вантажів, елементів залізничної інфраструктури у регіоні та проведення відповідних заходів.

 - Крадіжки майна - це проблема загальноукраїнського масштабу. Ми розуміємо, що після ліквідації транспортної міліції проблема набула загрозливих масштабів. У цих радіжках задіяні цілі злочинні угруповання. Тож я вважаю, що транспортна охорона дуже потрібна на залізниці. Адже це не тільки громадський порядок, а й економічна безпека, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

Очільник регіону також відзначив активну співпрацю «Укрзалізниці» та влади регіону. Серед прикладів - створення «Солдатського привалу» для захисників України. І якщо нині існують питання, які керівництво Придніпровської залізниці та  влада можуть вирішити,  їм буде приділено увагу. Зокрема, це стосується затримки виплат лікарняних працівникам транспорту.

Наостанок учасники робочої поїздки приділили увагу одноколійному металевому мосту через річку Мокра Московка. Цей міст довжиною 115,10 м розташований на залізничному напрямку Запоріжжя – Комиш-Зоря (перегін Передаточна – Ростуща, км 187+720 м) та знаходиться на балансі Хортицької дистанції колії регіональної філії «Придніпровська залізниця».

Міст був збудований у 1903 році. За час експлуатації його двічі було зруйновано - у 1920 та 1943 роках. Востаннє міст капітально ремонтували в 1948 році. Внаслідок виникнення ряду дефектів у прогонових конструкціях уже близько сорока років існувало обмеження швидкості руху пасажирських поїздів до 60 км/год, вантажних – до 40 км/год.

Протягом 2017-2018 років за власні кошти регіональної філії «Придніпровська залізниця» було здійснено капітальний ремонт мосту. Його  вартість  складає 70,6 млн. грн.

Заміну обох металевих прогонових будов вагою 132 тонни кожна було здійснено у два етапи. Подібну технологію робіт на Придніпровській залізниці було застосовано вперше. Загалом у комплексі робіт з капітального ремонту мосту були задіяні близько 100 працівників структурних підрозділів Придніпровської залізниці та 13 одиниць техніки. Проведені роботи дозволили зняти  обмеження швидкості руху поїздів мостом, розташованим на стратегічно важливому напрямку. Швидкість руху зросла до 100/80 км/год. Це прискорить обіг тяги та навантажувальних ресурсів, а також підвищить безпеку руху поїздів на східному напрямку.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю